New World ile büyük bir imza atmaya hazırlanan Amazon, Oyun Dünyasına Yeni Dünya ile girecek.

Cevapla
mttsus
Site Admin
Mesajlar: 178
Kayıt: Prş Eyl 17, 2020 7:25 am

New World ile büyük bir imza atmaya hazırlanan Amazon, Oyun Dünyasına Yeni Dünya ile girecek.

Mesaj gönderen mttsus »

New World yaratılışına derinlemesine bir bakış için Amazon Game Studios'ta perde arkasına gidin. Aylık Geliştirici Günlüğü serimizde, Aeternum'u hayata geçiren benzersiz özellikler dizisine gireceğiz. Doğrudan oyunun yaratıcılarından dinleyin ve yeni oynanışa göz atın. Bu bölümde, Aeternum adasını çevreleyen bazı gizemlerden ve Azoth olarak bilinen güçlü elementten yararlanıyoruz.

Geçen ay, Oyun Ödülleri'nde “Aeternum Awaits” sinema fragmanımızın prömiyerini yaptık ve Ön siparişleri açtık. Bu bizim için heyecan verici bir andı ve lansman yolumuza başladı. Fragman, oyunumuzda birçok yeni göze yol açtı ve ayrıca new world son aylarda nasıl geliştiğine dair sorular da açtı.
Resim

Herkesi hızlandırmak için Ekim 2018'de, Haziran 2019'da sona eren Kapalı Alfa'yı başlattık. Amacımız, çeşitli özelliklerle ilgili oyuncu geri bildirimlerini ve oyun verilerini toplamaktı. Alfa boyunca, sohbetten, resmi forumlarımızdan, oyun sonrası anketlerden ve oyun testlerinden doğrudan ve anekdot niteliğinde geri bildirimler aldık. Karanlığa gömüldüğümüzde ve geliştirmeye devam ederken planlamamıza ışık tutan çok değerli bilgiler topladık.

Bu geri bildirimi, oyunda sık karşılaşılan acı noktaları bulmak için kullandık. Toplulukta PvP'nin (Oyuncuya karşı Oyuncu) genel oyun deneyimi üzerindeki etkisine dair endişeler olduğu açıktı. PvP, Alpha'nın seyri boyunca değişse de, genellikle, yalnızca Outpost'ların kutsal alan olarak hareket ettiği tam ganimet ve açık dünyaydı. Herkes herhangi bir zamanda dünyanın geri kalanındaki diğer oyunculardan saldırıya açıktı. Saldırmak için oyuncular Suç Niyetini işaretlerdi. Suçlu olarak ölürseniz, tam teçhizat ve envanter kaybı yaşarsınız. Bir Suçluya karşı ölürseniz, envanterinizin tamamını kaybedersiniz, ancak teçhizatınızı alınan dayanıklılık hasarı ile birlikte tutarsınız.

Yeni Dünyanın PvP'sinin Evrimi New World
Bu sistemde gözlemlediğimiz sorunlardan biri, bazı yüksek seviyeli oyuncuların düşük seviyeli oyuncuları A LOT'u öldürmesiydi. Bazen sadece. Bu genellikle birçok oyuncu için zehirli bir ortam yaratan tek başına veya grup halinde yas senaryolarına yol açtı. Açık olmak gerekirse, bu davranış tüm PvP oyuncuları tarafından gösterilmedi, ancak önemli sorunlara neden olacak kadar yeterliydi.

Keşfedilmeyi bekleyen, tehlike ve fırsatlarla dolu zorlayıcı bir dünya inşa etmek için yola çıktık. Amaçlanan tasarım, küçük bir grup oyuncunun diğer oyunculara zorbalık yapmasına asla izin vermemekti. Gördüklerimize dayanarak, yalnızca artımlı düzeltmeler değil (Kapalı Alfa sırasında birkaç kez denedik) temel değişiklikler yapmamız gerektiğini fark ettik.

PvP'den uzaklaştığımıza dair spekülasyonlar var, durum hiç de böyle değil. PvP bizim için önemlidir ve oyunumuzda önemli bir rol oynamasını sağlamaya kararlıyız. Spesifik olmak gerekirse, PvP ile tüm katılımcılar tarafından organize edilen, beceriye dayalı ve tercih edilen adil dövüşleri kastediyoruz. Başka bir oyuncunun deneyim, ilerleme, hazır olma veya isteklilik eksikliğini istismar etmeye dayanan yağmacı bir davranış olan PKing (Oyuncu Öldürme) değil. Bu nedenle, zorlu PVP ortamını arzulayan kişiler için new world favori oyununuz olmayabilir, ancak sunacağımız PVP'yi beğeneceğinizi umuyoruz. Geliştirme kaynaklarımızı ve topluluğumuzu böldüğünden, yalnızca PVP'ye sahip sunucular sağlama olasılığımız düşüktür. Bunu daha sonraki bir tarihte tekrar araştırabiliriz, ancak bu, lansman sırasında destekleyeceğimiz bir şey değildir.
New World ile büyük bir imza atmaya hazırlanan Amazon, Oyun Dünyasına Yeni Dünya ile girecek.
New World yaratılışına derinlemesine bir bakış için Amazon Game Studios'ta perde arkasına gidin. Aylık Geliştirici Günlüğü serimizde, Aeternum'u hayata geçiren benzersiz özellikler dizisine gireceğiz.
Oyun Aralık 17, 2020 0 15 okuma listesine ekle


New World yaratılışına derinlemesine bir bakış için Amazon Game Studios'ta perde arkasına gidin. Aylık Geliştirici Günlüğü serimizde, Aeternum'u hayata geçiren benzersiz özellikler dizisine gireceğiz. Doğrudan oyunun yaratıcılarından dinleyin ve yeni oynanışa göz atın. Bu bölümde, Aeternum adasını çevreleyen bazı gizemlerden ve Azoth olarak bilinen güçlü elementten yararlanıyoruz.

Geçen ay, Oyun Ödülleri'nde “Aeternum Awaits” sinema fragmanımızın prömiyerini yaptık ve Ön siparişleri açtık. Bu bizim için heyecan verici bir andı ve lansman yolumuza başladı. Fragman, oyunumuzda birçok yeni göze yol açtı ve ayrıca new world son aylarda nasıl geliştiğine dair sorular da açtı.

Herkesi hızlandırmak için Ekim 2018'de, Haziran 2019'da sona eren Kapalı Alfa'yı başlattık. Amacımız, çeşitli özelliklerle ilgili oyuncu geri bildirimlerini ve oyun verilerini toplamaktı. Alfa boyunca, sohbetten, resmi forumlarımızdan, oyun sonrası anketlerden ve oyun testlerinden doğrudan ve anekdot niteliğinde geri bildirimler aldık. Karanlığa gömüldüğümüzde ve geliştirmeye devam ederken planlamamıza ışık tutan çok değerli bilgiler topladık.

Bu geri bildirimi, oyunda sık karşılaşılan acı noktaları bulmak için kullandık. Toplulukta PvP'nin (Oyuncuya karşı Oyuncu) genel oyun deneyimi üzerindeki etkisine dair endişeler olduğu açıktı. PvP, Alpha'nın seyri boyunca değişse de, genellikle, yalnızca Outpost'ların kutsal alan olarak hareket ettiği tam ganimet ve açık dünyaydı. Herkes herhangi bir zamanda dünyanın geri kalanındaki diğer oyunculardan saldırıya açıktı. Saldırmak için oyuncular Suç Niyetini işaretlerdi. Suçlu olarak ölürseniz, tam teçhizat ve envanter kaybı yaşarsınız. Bir Suçluya karşı ölürseniz, envanterinizin tamamını kaybedersiniz, ancak teçhizatınızı alınan dayanıklılık hasarı ile birlikte tutarsınız.


Yeni Dünyanın PvP'sinin Evrimi New World
Bu sistemde gözlemlediğimiz sorunlardan biri, bazı yüksek seviyeli oyuncuların düşük seviyeli oyuncuları A LOT'u öldürmesiydi. Bazen sadece. Bu genellikle birçok oyuncu için zehirli bir ortam yaratan tek başına veya grup halinde yas senaryolarına yol açtı. Açık olmak gerekirse, bu davranış tüm PvP oyuncuları tarafından gösterilmedi, ancak önemli sorunlara neden olacak kadar yeterliydi.

Keşfedilmeyi bekleyen, tehlike ve fırsatlarla dolu zorlayıcı bir dünya inşa etmek için yola çıktık. Amaçlanan tasarım, küçük bir grup oyuncunun diğer oyunculara zorbalık yapmasına asla izin vermemekti. Gördüklerimize dayanarak, yalnızca artımlı düzeltmeler değil (Kapalı Alfa sırasında birkaç kez denedik) temel değişiklikler yapmamız gerektiğini fark ettik.

PvP'den uzaklaştığımıza dair spekülasyonlar var, durum hiç de böyle değil. PvP bizim için önemlidir ve oyunumuzda önemli bir rol oynamasını sağlamaya kararlıyız. Spesifik olmak gerekirse, PvP ile tüm katılımcılar tarafından organize edilen, beceriye dayalı ve tercih edilen adil dövüşleri kastediyoruz. Başka bir oyuncunun deneyim, ilerleme, hazır olma veya isteklilik eksikliğini istismar etmeye dayanan yağmacı bir davranış olan PKing (Oyuncu Öldürme) değil. Bu nedenle, zorlu PVP ortamını arzulayan kişiler için new world favori oyununuz olmayabilir, ancak sunacağımız PVP'yi beğeneceğinizi umuyoruz. Geliştirme kaynaklarımızı ve topluluğumuzu böldüğünden, yalnızca PVP'ye sahip sunucular sağlama olasılığımız düşüktür. Bunu daha sonraki bir tarihte tekrar araştırabiliriz, ancak bu, lansman sırasında destekleyeceğimiz bir şey değildir.


Mevcut tasarımda, new world'daki oyuncular bölge sahipliği için Faction çatışmalarına ve Savaşlara girerek PvP deneyimi yaşıyor. Bu PvP deneyimlerini seçmek son derece faydalı olacak ve genellikle çabalarınız için size özel oyun içi bonuslar ve ödüller verecektir.

Alpha sırasında, PvP Savaşının Yeni Dünya'daki en popüler özelliklerden biri olduğu açıkça ortaya çıktı. Testçilerimizin geri bildirimlerini, isteklerini ve mavi gökyüzü dileklerini en son sürüme dahil ederek bunu özüne aldık ve ikiye katladık. Yüksek seviyede Savaş, randevu ile 50'ye karşı 50 PvP savaşı olacaktır. Şirketler, devralmak istedikleri bölgelerde Savaş ilan edecek, 50 savaşçıdan oluşan bir kadro hazırlayacak ve savaşın zamanlaması konusunda anlaşacaklar. Savaş, korumalı bir savaş alanında gerçekleşecek ve katılması onaylanmamış herkesi dışarıda tutacak. Bu, dikkat dağıtmadan adil bir dövüş sağlamaya yardımcı olur. Savaş sırasında iki taraf vardır, saldırganlar ve savunanlar. Savunmacılar, Kalelerinin merkezinde bulunan iddia bayrağını koruyacaklar. Kale, depolama, üretim istasyonları ve yükseltilebilir duvar savunmaları ile donatılmıştır. Saldırganlar, kuşatma silahlarını ve kuleleri yükseltmek ve inşa etmek için savaş sırasında puan kazanacaklar. Saldırganlar kapıları geçebilir ve bayrağı alabilirlerse veya süre dolarsa Savaş sona erer. Savaş sırasında her iki taraf da yükseltmeler ve teçhizat için harcayabilecekleri puanlar kazanabilir.

Savaştaki bir bölgede evleri olan oyuncular, savaşın sonucuna bağlı olarak hiçbir eşyasını kaybetmeyecek. Bir savaşa katılmayı seçerseniz, katılmadığınız için cezalandırılmayacaksınız, ancak tarafınız savaşı kazanırsa ödüllendirilmeyeceksiniz. Savaşın kazanan tarafındaki oyuncular çabalarının karşılığını alacaklar. Gelecekteki Geliştirici Günlükleri ve makalelerinde Kaleler ve kuşatma savaşları hakkında daha fazla bilgi vermekten heyecan duyuyoruz.

Ayrıca, oyuncuları zorlu düşmanlara karşı çukurlaştıran, onları tehlikeli durumlara yerleştiren ve yeni düşman türleri getiren birçok yeni özellik yaratarak PvE'ye derin yatırımlar yaptık. Buna Corrupted Breaches, zeminin açıldığı ve bozuk enerji ve düşmanlarla patladığı dünya olayları dahildir. Ek olarak, bölge sahiplerinin Kalelerini korumaları ve düşman dalgaları kapılarını kırmaya ve Şirketlerini yok etmeye çalışırken bir saldırıya karşı koymaları gerekecek. Tüm oyuncuların eklediğimiz yönlendirilmiş içeriğin ve PvE'nin tadını çıkaracağına inanıyoruz. PvE ve PvP hakkında daha fazlası dahil olmak üzere, şimdi ile Nisan ayları arasında Yeni Dünyanın tüm temel özelliklerine derin bir dalış yapacağız.

Yeni Dünya'ya gösterdiğiniz sürekli destek ve ilginiz için teşekkür ederiz. Umarım bu bazı soruları yanıtlar. Temmuz ayında Kapalı Beta'ya yaklaşırken, Yeni Dünya'nın sunduğu her şey hakkında sizinle açık bir diyalog kurmaya devam edeceğiz. Yeni Dünya ile ilgili en son bilgiler için sosyal kanallarımızı takip edin. Aeternum'da görüşmek üzere!
Cevapla