Big Time Güncelleme Notları Yayınlandı – NFT Oyun

Big Time Türkiye NFT pazarını şimdiden oluşturuyoruz. Pazara item ekleyip kolaylıkla satabileceksiniz.
Cevapla
mttsus
Site Admin
Mesajlar: 70
Kayıt: Prş Eyl 17, 2020 7:25 am

Big Time Güncelleme Notları Yayınlandı – NFT Oyun

Mesaj gönderen mttsus »

Yeni Güncelleme yayınlandı

Hız iksiri hız ayarı düşürüldü
Barbarian Shout artık Savunma Katmanlarını etkilemiyor. Bir Kalabalık Kontrol yeteneği olması gerekiyordu.
Orb Lightning: Artık 1. seviyedeki en yakın hedefi vuruyor. Harcanan her ekstra puanla, Orb Lightning ekstra bir hedefi vuracak.
“Chaff” çeteleri artık her açıdan biraz daha sert
Oyuncudan önemli ölçüde daha yüksek seviyede olan AI, artık oyuncu yetenekleri tarafından sersemletilmeyecek
AI Mermi Hasarı artık AI’nın onları kullanma/ateş etme seviyesi ile ölçeklenecek
PlayerStatsToAttributes
– 31+ İstatistik miktarlarında, bu istatistikler artık etkiledikleri özniteliği etkilemeye başlayacak
Çete saldırı statüsü
– Çeteler artık Doğruluk İstatistiklerini daha yüksek seviyelerde artırıyor
mafya savunma istatistikleri
MobDamage
– 15, 25 ve 35. seviyelerde, çetelerin hasar eğrisi artar ve bu çetelerin daha fazla hasar vermesine izin verir
Oyuncudan önemli ölçüde daha düşük seviyede olan AI, öldürüldüğünde çok fazla eşya düşürmez (Bu, ölüm anında devredilen çeteler için de geçerlidir)
Çeşitli AI türleri için hasar eğrileri artırıldı
Big Cyberpriates’in yere serildiği süreyi azaltın
Oyuncuların yenilmez olduğu diriltildikten veya dirildikten sonra geçen süre azaltıldı
Devolve artık istiflenmeyecek (devolve’nin farklı sürümleri arasında hariç)
Bekleme sürelerinin istenmeden küçük olmasını düzeltmek için bekleme süreleri ve bekleme süresi azaltma değiştiricileri, genel olarak iyileştirildi
Yükseltildiğinde gelişmeyen bazı yetenekler artık yükseltildikçe daha iyi hale geliyor
Sweep The Leg artık isabet alan her düşman için %50 daha az hasar veriyor.
Sarf malzemeleri artık bekleme süresinde azalma statü bonuslarından etkilenmiyor
Satıcı kalemi maliyetleri, çeşitli kalemler için ayarlandı
NInja sıçrama maliyeti artırıldı ve maliyet artık seviyeye göre ölçeklenecek

yapay zeka:

Oyuncular tüm zindanda koşarak ve tüm düşmanları toplayarak “bölgeyi eğitirken” oyun deneyimini iyileştirmek için çeşitli değişiklikler yapıldı.
AI artık özel yetenekleri etkinleştirmek için daha özgür
AI’nın çalılara takılmasına neden olan bazı durumlar düzeltildi
TRexe’lerin bir daha asla saldırmayacakları bir duruma gelmeleri düzeltildi

ANİMASYON:

Kaybolan Evermore Cadet NPC’leri için Scared Idle Ekleme
Envanter boşta kalma sürelerini genişletme
Daha uzun Waffle animasyonu
Cyberpirates güçlendirme animasyonu genişletildi
Çağırma tuzakları için portal spawn-in’leri eklendi
Silahsız duruş için yeni animasyonlar eklendi
Yeni gölge yeteneği animasyonu eklendi

OYNANIŞ:

Görev hedeflerini tamamlarken NFT yuvarlanma şansı ekleyin*
Into The Fray, belirli bir mesafe yerine kullanıcı hedefli bir konuma sıçramak için değiştirildi.
Yeni pasif yetenek — Shield Block Energy Reduction — bir kalkanla aktif olarak blok yaparken hasarı emmek için kullanılan enerji miktarını azaltır.
Bloodspray Aura
– Bloodspray Aura’nın etkisi artık yetenek seviyesiyle doğru bir şekilde büyüyor
– Bloodspray aura’nın yarıçapı artık 1.lvl’de 500 birimden lvl 10’da 1000 birime çıkıyor
Parti Portallarını Çağır
– Portallar artık kendilerini daha kolay fark edilmeleri için çağrılan oyuncunun önünde konumlandırmaya çalışıyor.
– Çağrılan bir oyuncu bir portal aldığında bir sihirdar ışınlanacak durumda değilse, sihirdarın bilinen son konumuna ışınlanır.
– Portallar, ilk ışınlanma başarısız olursa oyuncuları yeniden ışınlamaya çalışır (daha önce bu, portalın oyuncu ışınlanmadan kaybolmasıyla sonuçlanıyordu).
Çeşitli yetenek nişangahları artık yetenekten etkilenecek hedefleri vurgulayacak.
Kısa kullanım süreleri olan birçok yetenek, bekleme süresi ile yetenek etkisinin ortaya çıkması arasında hafif hasardan kesintiye uğramalarını önlemek için değiştirildi.
Heal Beam görselleri, amaçlanan etkiyi daha iyi yansıtacak şekilde ayarlandı.
Donatılmış veya üzerlerinde puan harcanmış Cep Saatleri artık düşürülemez veya satılamaz.
Açık hava macera örnekleri artık görev hedeflerinde biraz daha çeşitli olacak

DÜZEYLER:

Patron savaşları artık sadece diğer tüm hedefler tamamlandıktan sonra aktif hale geliyor
Orman zindanındaki patron savaşları, coğrafi değişiklikler ve düşman yerleşim değişiklikleri ile güncellendi
Oyun alanından kaçmak için kullanımı kolay harita alanları için genel düzeltmeler
İyileştirilmiş düzenler oluşturmak ve karşılaşma alanları arasındaki seyahat süresini kısaltmak için çeşitli bileşenlerinin orman zindanı kullanımı ayarlandı
Time’s End’e savunma katmanlarını tartışan bazı CommBot’lar eklendi
Düşmanlar artık dünya üzerindeki bazı üst düzey portalların yakınında ortaya çıkıyor
Zamanın Sonu’nun başlangıcındaki vadi, başlangıç ​​alanından ormana girmeyi kolaylaştırmak için düzleştirildi

kullanıcı arayüzü:

Öğe bildirimlerine renk geri bildirimi eklendi
Donatılmış öğeler artık çöp ve favori olarak işaretlenebilir
Çöp kutusuna ve favori onay kutularına bir ipucu eklendi
Çöp kutusu ve favori onay kutuları artık daha belirgin hale getirmek için öğelerin üzerine gelene kadar gizleniyor
Çöp kutusu ve favori onay kutularının görünürlüğünü iyileştirmek için fareyle üzerine gelindiğinde öğe yuvasının üst kısmına koyu renk geçişi eklendi
Eşyaların donatılamadığı zamanlar artık daha belirgin
Boş öğeler ve yetenek yuvaları için özel ipuçları eklendi
Hangi sunucuda olduğunuzu gizleyecek ayarlar menüsüne yayıncı modu seçeneği eklendi
Ayarlar menüsüne vsync ve kare hızı sınırı seçenekleri eklendi
Çöp kutusu olarak işaretle / Fav simgeleri güncellendi
Torbalar için yeni simgeler
donatılamayan cep saatleri bu şekilde işaretlenmiştir.
Yüksek kontrastlı artı işaretleri eklendi
Bildirimden grup davetlerini kabul etmenin ve süresini artırmanın bir yolu eklendi
Periyodik rahatsızlıklar için birkaç eksik simge eklendi
Mevcut ping artık ekranın sol alt köşesinde görüntüleniyor
Kullanıcılar çok uzun süre boşta kaldıkları için sunuculardan atıldığında, ne olduğunu belirten bir mesaj görüntülenecektir.

SES:

Whirlwind yeteneği için yeni bir ses eklendi

HATA DÜZELTMELERİ:

Bir partide değilken bölge sohbetinin kaybolmasına neden olan bir sorun düzeltildi
Kullanıcı arayüzünde listelenen sabit ifadelerin yanlış olması
Arkadan bıçaklama yeteneği açıklamasındaki bir yazım hatası düzeltildi
Silahları birden çok kez hızlı bir şekilde bloke edip değiştirirse kullanıcının lobiye geri gönderilmesine neden olabilecek bir sorun düzeltildi
Öğe bildirimleri panelindeki bazı öğeler için doğru şekilde gösterilmeyen sabit nadirlik rengi
İptal sırasında video ayarlarının geri alınmamasına neden olabilecek bir sorun düzeltildi
Oyuncu DBNO’ya gittiğinde ve Buzlu atıklarda öldüğünde ve yeniden doğduğunda tüm dünyada sis oluşmasına neden olan bir sorun düzeltildi
Oyuncu dünya üzerindeki bir çeteden öldüğünde, yeniden doğduktan sonra DBNO ekran desatürasyonunun 1 dakika boyunca devam etmesine neden olan bir sorun düzeltildi
Sabit sıralamanın envantere kaydedilmemesi
Bir zindana yüklenirken metin kutusunun odağını kaybettikten sonra sohbet menüsünün yanıt vermemesine neden olabilecek bir sorun düzeltildi
İksirlerin aynı stokta farklı seviyelerde ikisini karıştırmasına izin verebilecek bir sorun düzeltildi
Parti silindiğinde iyileştirilmiş geri bildirim
Canlanan kullanıcı arayüzünün ekranda takılı kalmasına neden olabilecek bir sorun düzeltildi
Cep Saati seçimiyle (Zaman Çizelgeleri) çakışan sorunlar düzeltildi
Bir partide değilseniz yeni bir varsayılan sohbet sekmesi ayarlayın
Heavy Cyber ​​Pirates’in alt ekstremitelerine isabet kaydetmesiyle ilgili sorun düzeltildi
Hasar kaydında mafya adlarının hatalı olarak eklenmesi (ölü) düzeltildi
Dünya üzerindeki bazı satıcılar için MAĞAZA işaretinin dönmemesi düzeltildi
Zamanın Sonu’ndaki Warrior Trainer’ın adı düzeltildi
Yanlış yöne dönen bazı yetenek etkisi parçacık sistemleri düzeltildi.
Toplanan çiçeklerin etkileşime girildiğinde kaybolmaması düzeltildi.
Time’s End’de bazı durumlarda anlatı piyonlarının temizlenmemesi düzeltildi
Oyunda yanlış Başlık metninin uygulandığı birkaç Başlık düzeltildi
Ağır ve küçük vuruş tepkilerinde eksik olan iki elli silah duruşu düzeltildi
Kamerayı engelleyen sabit kutular ve ganimet sandıkları
Yanlış hasar eğrisini kullanarak BarbarianShout’u düzeltin
Yanlış tutuş ofsetine sahip birkaç İki Elli NFT silah ağı düzeltildi
Bunun yerine donatılabilecekleri zaman çantalara giren şeyleri düzeltin
Elit taretlerin amaçlanan altın malzemelerine sahip olmaması düzeltildi.
Düştükten sonra tekrar ayağa kalkmak zorunda kalan Mega Clockies ile ilgili sorunları düzeltin
Birkaç istemci çökmesi düzeltildi
Çağırılan çetelerin amaçlandığı gibi zamanla bozulmaması düzeltildi
Lord of the Dead yeteneğinin amaçlandığı gibi çalışmaması düzeltildi
Buz zindanlarındaki yangın kapanı artık olması gerektiği gibi daha ölümcül olacak.
Oyuncunun o öğeyi giymek için gerekli ekipmanı çıkarması durumunda, diğer ekipmanlardaki istatistik artışları nedeniyle giyilebilecek ekipmanın yerinden çıkabileceği bir hata düzeltildi.

VERİM İYİLEŞTİRMESİ:

Sunucu performansını iyileştirmek için dünyadaki (Zamanın Sonu) yapay zeka etki haritalarını güncellemeyi atlayın
Gerekli olmadığında oyuncu piyon ağlarını güncellemekten kaçının
Hasar göstergelerinin hesaplanması ve yaprakların güncellenmesi için azaltılmış ek yük
Dünya üzerindeki (Zamanın Sonu) faunanın temizlenmemesi ve zaman içinde sunucu performansının düşmesine neden olan sorunu düzeltin
Yakın dövüş kilitli hedef ekranını güncellemek için sunucu üzerinde fazladan iş yapmaktan kaçının
Gerekmediğinde Zamanın Sonu’nda mayın puanlarını güncellemekten kaçının
Fizik güncellemelerine paralel olarak işaretlemek için birkaç nesneyi hareket ettirin

SANAT:

Vfx- Heal Beam Reticle Size Parameter — Bu retikül için ölçeği + X olarak ayarlamak için bir parametre eklendi, böylece retikül, hedefine ulaşana kadar ölçeklendirilebilir.
Vfx — Frost Spells — Bazı parçacık sistemleri, dünya alanı olmaları gerekirken yerel uzay olarak işaretlendi. Bazı parçacıklar, yavaşça kaybolmaları gereken bir yerde ortaya çıkıyordu.
Vfx — Küçük devolve FX — Görsel efektler için “Devolve” yeteneği. Kullanan kişi üzerinde Fx ve bu zayıflatmadan etkilenen düşman için bir etki.
Vfx — Durdurulamaz bağırma düzeltmesi — Birkaç Sistemin, efektin zemini delip geçmesine neden olacak şekilde yanlış bir dengeye sahip olması düzeltildi.
Vfx — AOE için Çıkartma — Yeteneklerin yarıçapını ve hedefini daha iyi temsil etmek için görsel efekt geri bildirimi.
Vfx — Aoe Çıkartma Döngüsü — Çıkartmayı sonsuza kadar oynayacak şekilde ayarlayın
Vfx — Glacial Entomb düzeltmesi — Bu yetenek için kar ağlarındaki dönüş yönü düzeltildi.
Vfx — “Devolve” yeteneğine görsel efektler. Kullanan kişi üzerinde Fx ve bu zayıflatmadan etkilenen düşman için bir etki.
Vfx — Chronomancer’ın Energy Ball yeteneği için yeni görsel efekt.
Vfx- Big Pirate Anchor saldırıları için yeni görsel efektler geribildirimi.
Vfx — Chronomancer’ın enerji topunun artık bir izi var.
Vfx- Big Pirate saldırıları için yeni görsel efektler geribildirimi.
Vfx — Devir yeteneği için daha iyi görsel geri bildirim.
Vfx — Summoner Overling tokatlamak saldırısı için görsel geri bildirim.
Vfx — Sağ savunma katmanını kırdığında Parçalama yeteneği için görsel geri bildirim.
Personel ganimet ağı değiştirildi
Parlak alanlarda solgunlaşmamaları için karakter modellerinin renkleri ayarlandı
Sabit parlayan Gastropodlar
2Handed Sword NFT’lerinin yanlış tutulması düzeltildi
Time’s End’deki bazı yüzen ağaç durumları düzeltildi.
Zamanın Sonu’nda yeni bulutlar var

Çeşitli:

Big Cyber ​​Pirate zincir fizik simülasyonunun geliştirilmiş görsel görünümü
Overworld hub sunucularının artık her 6 saatte bir kendilerini kapatmasına gerek yok

detaylar: https://bilink.com.tr/iTQri
Cevapla